+ Reageer op discussie
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 21

Discussie: enquete

Junior Member SCR Wannabe

enquete

Hallo allemaal,

ik heb een vreemde vraag; Ik moet voor mijn opleiding een bepaalde 'lifestyle'-groep onderzoeken. Ik en mijn groepsleden hebben gekozen voor street-racers, deze style leek ons wel origineel en interressant. Voor de opdracht moeten wij zo veel mogelijk street-racers intervieuwen/ondervragen.

Mijn vraag is of jij, of iemand die je kent, de tijd heeft om een enquete-formulier in te vullen. Ik zou het heel erg op prijs stellen.

Als je geintresseerd bent, stuur dan ajb een meeltje naar mij (eric_stricker@hotmail.com)

Alvast bedankt,

Eric Stricker

Senior Member SCR Pro
    slotje

Senior Member SCR Pro
    dan lijkt het me wel dat er eerst even uitgelegd wordt wat van opleiding je doet, waarvoor je voor dit onderwerp kiest, en hoe je hier bent gekomen, enz enz.

en dat je je even voorstelt.
    If i'm not cool enough, the Cool People suck!

Senior Member SCR n00b
    Neehoor.. de mensen hier zijn hier helemaal niet in geintresseerd...

Senior Member SCR Pro
    idd ik hou niet van dit soort dingen!!

ga maar bij die 2fast2furious knakkers op het automaxx forum een vragenlijst dumpen.

Junior Member SCR Wannabe
    Sorry mensen, ik moest even eten

Een verklaring is inderdaad wel op zijn plaats:

Ik studeer aan de Technisch Universiteit in delft. De opleiding die ik volg is Industrieel Ontwerpen.
    Voor deze studie hebben wij een vak vormstudie. In dit vak is een project van start gegaan waarin wij 'lifestyle' groepen moeten analyseren. Dit houdt in dat wij moeten kijken wat de reden is dat er een verband is tussen deze mensen. Een voorbeeld zou zijn (niet discriminerend bedoeld!): gabbermeisjes. (rond 1990) Gabbermeisejes hadden vaak kaal tot gedeeltelijk kaal haar met een staart. Waren vaak bleekjes van huidskleur, en droegen trainingspakken. Ze luisterden vaak naar dezelfde muziek en hadden belankrijke, met elkaar overeenkomende intresses.

Ik heb samen met de rest van mijn groep gekozen voor streetracers, omdat het ons wel een originele groep leek. (we hadden gothics en hip-hoppers in de lijst). Streetracers waren nog niet eerder gedaan bij dit project (zo ver wij gehoord hadden). Wij waren wel geintresseert waarom iemand een streetracer wordt, en wat de overeenkomsten waren tussen deze mensen. Zijn het de hobby's of de muziekstijl enz.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat we weldegelijk geintresseert zijn en dat wij geen verkeerde bedoelingen hebben omtrent de verkregen informatie.

iig bedankt voor de aandacht en succes met racen,

Eric Stricker

Senior Member SCR n00b
    "bedankt voor de aandacht en succes met racen"??? :? wij racen niet hoor :P

:ban:

plus dat "straatracers" verder niet een afgezonderde groep is van de mensen.. een gabber herken je, manier van presenteren en doen en laten.. maar als ik over straat loop volledig in kostuum tot aan m'n stropdas zou je niet zeggen dat ik in casual kleding bij een meeting zou staan.

denk dat je beter dit idee van je lijstje af kan halen en het gewoon houden op bv. "gabbers" of "hip-hoppers".

dit is verder voor veel mensen een hobby, het opvoeren en stylen van je auto.. sommige mensen maken er hun werk van.. en voor degene die het zien als een hobby leggen hun hart en ziel erin. op het moment dat je dit doet is het gewoon leuk om te laten zien wat je ervan gemaakt hebt want het is toch een trots.. ik kan er zelf ook niet meer van maken. natuurlijk zullen er mensen zijn met andere redenen, maar succes met het vinden ervan.

Senior Member SCR Pro
    moet ie bij outlaw weze :+

Senior Member SCR n00b
    ja idd die hebben al genoeg media aandacht!!!!

vinden ze dit vast niet erg :flippa:

Senior Member Streetracer
    Dicht gooien die hap. Weer zo'n sensatie freak :| :|

+ Reageer op discussie
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Visitors found this page by searching for:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!
SEO Blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Regels voor berichten