Aloha,
Als ik over een grote hobbel of verkeersdrempel ga hoor ik een paar harde bonken bij me wiel rechtsvoor...... me stabi-stang zit nog vast en als ik op me wagen duw als hij stil staat hoor ik ook nix, wat kan t probleem zijn???
Mzl,
Alex
Aloha,
Als ik over een grote hobbel of verkeersdrempel ga hoor ik een paar harde bonken bij me wiel rechtsvoor...... me stabi-stang zit nog vast en als ik op me wagen duw als hij stil staat hoor ik ook nix, wat kan t probleem zijn???
Mzl,
Alex
motorsteun? Heeft die auto dat? Zeg ook maar wat, dit omdat eerst die van patrick ook kapot waren en daar ook vandaan kwam 8)
Dat zou kunnen maar ik denk eerder dat de schokbreker doorslaat. Versleten dus.
dan mag ik die dingen ook wel gaan halen
Probeer eerst effe je rubbers van je stabilisatorstan die op je sub-frame zitten en kijk dan pas verder anders maak je kosten om niets !!
Oorspronkelijk geplaatst door Geraldine
elke auto heb motorsteunen
sperma is net geld het schiet zo je zak uit
Of iets minder hard over die drempels? is maar een suggestie O![]()
Je voelt je lekkerder in een Peugeot
Op de een of andere vage reden was het gebonk er alleen gisteren, heel de dag al nix gehoord en heb flink getest. Ik hoop dat t geluid weg blijft![]()
ik zou m ff op de brug zetten en ff alle rubbers checken kan natuurlijk ook nog n draagarm rubber/bus zijn
Ik ben vergeten de oplossing te posten, dus komt tie alsnog, een beetje laat
Pas geleden heb ik de luchtbuis tussen mijn luchtfilter en luchtmassameter gespoten, ik heb deze toen terug geplaatst, maar was vergeten mijn luchtfilter vast te maken zodat deze niet op en neer kon bewegen, dus die kon omhoog komen en dan met een klap neerkomen op het chassis in de motorruimte........ik heb hem goed vastgemaakt en heb het gebonk niet meer gehoord, waarschijnlijk was dat dus het probleem.....
Thx voor alle reacties.... :y
Bookmarks