Ik doe opleiding autotechniek, werken en leren.Oorspronkelijk geplaatst door matzwart
4 keer per week werken en 1 keer per week naar school.
Dus ik ben nu leerling, en ik zit op Zadkine Alexander.
Ik doe opleiding autotechniek, werken en leren.Oorspronkelijk geplaatst door matzwart
4 keer per week werken en 1 keer per week naar school.
Dus ik ben nu leerling, en ik zit op Zadkine Alexander.
daar zitten toch ook wouten in opleiding? (heb er voor ICT gezeten)
heb zelf ook op die zadkine gezeten voor dezelfde opleiding.. gaat 10 keer nergens over daar. ik was meer vrij dan dat ik les kreeg.Oorspronkelijk geplaatst door Riempie
met die scooter banden, toendetijd liep ik bij volvo de jong in prinsenland stage.. ik heb daar 4 proppen in mijn achterband geschoten.
Had een Aprilia Rally AC.. gekke dingen![]()
er zitten of zaten toen wouten op die school.. ze liepen ook in volledig uniform enzo. stond ik beneden met m´n rally als een wezeloze te burnen :P
2 jaar geleden met de winter lag er een onwijze pak sneeuw, toen had ik m´n noppenbanden nog. dus ik kon aardig scheuren, stonden ze buiten een peuk te roken.. kom ik voorbij, wilden ze me aanspreken.
ze kwamen aanlopen, zeiden nog nix.. ik zeg hebben jullie geen les, volgens mij zijn jullie te laat of het nicotinegebrek heeft zo erg toegeslagen dat jullie maar even zijn gaan roken...frustrerend cker zo´n politieles?
hahahaha, je had die koppen moeten zien. in plaats van antwoord geven of weet ik veel wat liepen ze toch maar door.
Dan ken jij Jan Niessler wel ? (van Volvo de Jong)Oorspronkelijk geplaatst door Speedfreak-Jay
Ik weet niet wat jij dan gedaan heb, maar ik werk 4 dagen in de week. En ben niet vrij hoor.heb zelf ook op die zadkine gezeten voor dezelfde opleiding.. gaat 10 keer nergens over daar. ik was meer vrij dan dat ik les kreeg.
Ik heb geen politie gezien, er zit daar wel een bureau op de hoek bij het kruispunt.
Bookmarks