+ Reageer op discussie
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 34

Discussie: Aansluiten subwoofer.

Banned

Aansluiten subwoofer.

Ik heb vanmiddag een subwoofer gekocht van US blasters. Ook heb ik er een wooferkist bij.
    Nu snap ik alleen helemaal niet hoe ik deze dingen aan moet sluiten.
    Er zit een kabel bij met aan beide uiteinden 2 tulppluggen. Een kabel die aan 1 kant op de accu aangesloten moet worden (+). In deze kabel is een zekering ingebouwd en het andere uiteinde is niets.
    Op de subwoofer zitten gewone speakeraansluitklemmen en deze zitten ook aan de buitenkant van de kist.
    Aan de binnenkant van de kist zitten uiteraard ook speakeraansluitingen.

Er zit dus een kabel bij van 5 meter die vanaf je radio moet (tulppluggen), maar die moet ook naar de kist. Hoe deze aan de kist moet worden aangesloten weet ik niet, de tulppluggen passen er niet op. Een tulpplug is 2 draads (2x2=4). En aan de buitenkant van de kist heeft maar 2 aansluitingen.
    En ik snap ook niet waarvoor de kabel is vanaf je accu. Je sluit deze aan op de +, daarna zit er een zekering en dan een stuk kabel met niets er meer aan. Dit is 1 stuk, maar waar moet je deze op aansluiten?

Ik hoop dat jullie het snappen en me kunnen helpen, want ik wil hem zo snel mogelijk aangesloten hebben.

Met vriendelijke groet,
    Denny

Senior Member Streetracer
    Het is wel heel makkelijk om te doen, weet alleen niet hoe ik het uit moet leggen
    BMW 320 Coupe. Daar rij ik nu lekker mee

Banned
    Ben je vanvond thuis?

Senior Member Streetracer
    Ik ben nu bij een vriendin waar we ook blijven eten. Ik kom morgenavond wel ff als het jou ook uitkomt dan
    BMW 320 Coupe. Daar rij ik nu lekker mee

Banned
    Ik denk dat ik heel erg dom ben geweest.
    Volgens mij heb je ook een versterker nodig en daar heb ik overheen gekeken. :x :blueeye:

Please correct me if I'm wrong.

Maar volgens mij gaat de draad met die tulppluggen van de radio naar de versterker. De versterker verbind je met de subwoofer.

Of hebben jullie een andere gedachte?

Senior Member SCR Wannabe
    klopt...de versterker verbind je met de subwoofer,dat is genoeg. maar heb je wel een 4weg versterker of een 2weg???
    als je een 4weg hebt dan kan je alles heel makkelijk aansluiten. je speakers en subwoofer bruggen op 1 versterker

Senior Member SCR n00b
    Cupra T'tje opblijven letten he 4-weg gaat over de tonen van je boxen,

Hij bedoelt of je een 4-kanaals of een 2-kanaals versterker hebt...

Bij een 4 kanaals, heb je uitgangen voor 4 boxen...dus dan doe je bijv. de 2 boxen in je hoedenplank op 2 uitgangen en dan brug je de andere 2 uitgangen die je over hebt op je subwoofer...

Het is ook wel mogelijk om je sub direct op je radio aan te sluiten....maar dat is cker niet aan te raden hoor....kun je beter nog even 150 euro extra besteden..

Banned
    Welke 4-kanaals versterker kan ik het beste kopen. Ik zoek een zo goedkoop mogelijke versterker en hoe duur is deze ongeveer? Ik heb niet zoveel geld meer te besteden en denk wel dat je ergens iets goedkopers kan kopen dan 150 euro, toch?

Het hoeft niet van een topmerk te zijn, als het maar werkt.

Banned
    En die tulppluggen kan je gewoon op je versterker inpluggen?

Maar mijn speakers heb ik al aangesloten op me radio, het gaat puur en alleen om de versterker. Dus in dit geval zal een 2-kanaals vertserker voldoende zijn, of niet?

Senior Member SCR n00b
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RC Power
    Welke 4-kanaals versterker kan ik het beste kopen. Ik zoek een zo goedkoop mogelijke versterker en hoe duur is deze ongeveer? Ik heb niet zoveel geld meer te besteden en denk wel dat je ergens iets goedkopers kan kopen dan 150 euro, toch?

Het hoeft niet van een topmerk te zijn, als het maar werkt.
    ga eens kijken bij de kijkshop, ik had me oude versterker daar ook vandaan, was een zilvere 4 kanaals, als ik het goed heb 4x 250watt
    en kostte nog geen 100€ :9

+ Reageer op discussie
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Subwoofer en versterker advies.
    By RC Power in forum Overig
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 7 October 2005, 17:04
  2. Kicker Subwoofer
    By RST in forum Aangeboden
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 14 September 2003, 14:02

Visitors found this page by searching for:

subwoofer aansluiten op versterker

subwoofer aansluiten op versterker auto

subwoofer versterker aansluiten

4 kanaals versterker aansluiten

aansluiten subwoofer en versterker

subwoofer en versterker aansluiten

woofer en versterker aansluiten

subwoofer aansluiten op accu

versterker en subwoofer aansluitensubwoofer auto aansluitensubwoofer op accu aansluitensubwoofer aansluiten autosubwoofer bruggenaansluiten versterker subwoofersubwoofer aansluiten accu aansluiten subwoofer op versterker subwoofer versterker aansluiten autohow to aansluitkabels accu woofer aansluitenaansluiten subwoofer auto1 subwoofer aansluiten op 4 kanaals versterker1 subwoofer versterker brugversterker subwoofer auto aansluitensubwoofer auto aansluiten aan versterkerauto versterker en subwoofer aansluitensubwoofer aansluiten versterker
SEO Blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Regels voor berichten