Dit slaat echt nergens op.....iedereen hier praat altijd over kills, 400m, sprinten, hard rijden enz enz en dan gaat het over 0...200 km/h en dan is het opeens niet belangrijk :?
Dit slaat echt nergens op.....iedereen hier praat altijd over kills, 400m, sprinten, hard rijden enz enz en dan gaat het over 0...200 km/h en dan is het opeens niet belangrijk :?
Golf I GTI
Golf V GTI
:} :}Oorspronkelijk geplaatst door Gonzie's
Omdat er toch niets geloofd wordt :xOorspronkelijk geplaatst door PatrickVWMk1
Goose rijdt de 400meter in 12,5 sec en dan zit hij aan de 200.
Dus 0 naar 200 in 13 seconden is zeer gemakkelijk te halen voor Goose (civic turbo) en Harold/Vito (kadett turbo)
Ze zijn de gekste :P
Oorspronkelijk geplaatst door Love2xlr8
Nou van 0 ---> 200 zullen hun best halen rond die tijd..
Wat er niet geloofd werd was van 100 --> 200 onder de 6 seconden, en dat geloof ik ook niet ,dat gaat Goose niet redden met 390Nm koppel.
Golf I GTI
Golf V GTI
Maar harold heeft 100 nm meer als Goose. En hij zit ongeveer aan de 200 km/h in 12,7 geloof ik.
Nee maakt mij verder helemaal niet uit, al doen ze d,r nog 5 seconden meer over, ze zijn natuurlijk SUPERsnel, ik vond het alleen helemaal geen gek topic.
Tis best leuk ff meten van 0...200km/h dan kan je tenminste goed zien hoe snel je wagen is, ipv een beetje in de stad van stoplicht naar stoplicht sprinten.
Golf I GTI
Golf V GTI
Ik kan nog helemaal niks zeggen want mijn turbo draaid nog maar op 0,6 a 7 bar. in plaats van 1,3 of 1,4 .Maar als hij een nieuw molentje heb zal ik eens gaan meten.
Bookmarks