+ Reageer op discussie
Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: motor spuiten

Senior Member Streetracer

motor spuiten

met welke lak en precies hoe hebben jullie de cilinderkop en bougiekap gespoten?
    net als die van erwin en RST?

ik ben namelijk iets van plan ermee, maar dan moet ik dit wel ff weten

Senior Member SCR Pro
    kan gewoon met normale lak.. hittebestendige lak is poreus en ziet er niet super uit

het belangrijkste is een goede grondlaag.. goed opschuren en vetvrij maken en dan beginnen met een goede laag Allu-Filler, dat weer met een fijne korrel opschuren (mooi glad) en daarop beginnen met je laklagen (wel weer even stof/vetvrij maken natuurlijk (laklagen kan gewoon met motip bijv) en afmaken met een goede blanke lak (spuitvernis) 2 lagen

niet haasten, rustig de tijd nemen tussen de lagen door.. en het hoeft niet in 1 keer te dekken! als je de eerste laag meteen volledig dekkend maakt krijg je geheid druipers (staat ook op de meeste spuitlakken op de bus uitgelegd)

dingen als onderblok enzo kun je weer beter gewoon met hammerrite doen oid

Senior Member Streetracer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5chaap2k
    kan gewoon met normale lak.. hittebestendige lak is poreus en ziet er niet super uit

het belangrijkste is een goede grondlaag.. goed opschuren en vetvrij maken en dan beginnen met een goede laag Allu-Filler, dat weer met een fijne korrel opschuren (mooi glad) en daarop beginnen met je laklagen (wel weer even stof/vetvrij maken natuurlijk (laklagen kan gewoon met motip bijv) en afmaken met een goede blanke lak (spuitvernis) 2 lagen

niet haasten, rustig de tijd nemen tussen de lagen door.. en het hoeft niet in 1 keer te dekken! als je de eerste laag meteen volledig dekkend maakt krijg je geheid druipers (staat ook op de meeste spuitlakken op de bus uitgelegd)

dingen als onderblok enzo kun je weer beter gewoon met hammerrite doen oid
    thanks schaap :}
    ik had al eens eerder die hittelak gebruikt, maar dat zag er niet uit en gaf na een week nog af ~

maar dit is alles wat ik nodig heb.

en wat is allu-filler, en waar kan ik dat kopen?

+ Reageer op discussie

Soortgelijke discussies

1. Spuiten van Motorkap...
    By LeroY in forum Styling
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 6 August 2005, 23:12
  2. Lekker spuiten
    By Diem in forum Off-Topic
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 11 July 2005, 08:36
  3. Onderdelen spuiten
    By FlameZz in forum Projecten
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 18 May 2005, 18:54
  4. Mega Motor Meeting 2004 9 Mei van t Motor-Forum
    By suzuki power in forum Meetings
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 23 April 2004, 07:33
  5. Auto spuiten
    By Master in forum Gevraagd
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 6 January 2004, 22:29

Visitors found this page by searching for:

motorspuiterij rotterdam

spuitvernis

motor spuiterij rotterdammotorspuiterij twentespuiten motorenblanke spuitvernismotoren spuitenonderblok spuitenmotip hittelakSPUITEN MOTORmotorspuiterij normale lakmotorspuiterij motor spuiter rotterdammotor spuiten overijsselmotor spuiterijspuitvernis wageneen goede motor spuiterijmotor onderblok spuiten howtomotor spuiten twentespuitvernis zoekenmotor spuitenkan spuitvernis gebruik in de autospuiterij rotterdam motormoto spuiten welke lakmotorfiets overspuiten in rotterdam
SEO Blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Regels voor berichten