wie weet hoe en mooi ken je een digitale teller in een astra bouwen
wie weet hoe en mooi ken je een digitale teller in een astra bouwen
sperma is net geld het schiet zo je zak uit
ik denk dat mike16v het wel weet die heeft het volgens mij ook in zijn astra
metaalextraordinair
is er geen website van inbouw van een digitale teller
Ik heb idd zelf ook een digi in mijn astra gebouwd en het valt best wel mee hoor
. je moet alleen ff aan de onderkant van het digidash 2 steuntjes maken omdat hij in de astra boven en onder vast zit geschroefd
het aansluiten valt ook wel mee , je hebt alleen een pulsgever nopig die je ook uit diezelfde kadett kunt halen waar de digi uitkomt
verder ff opletten dat je de rood/blauwe draad die op je originele astra dash zit ook gewoon weer aansluit op de pulsdraad van je pulsgever ( deze gaat nl naar de computer vd auto en geeft door dat de auto rijdt )
En je moet de richting aanwijzers apart aansluiten achter de schakelaar omdat links en rechts apart zit bij een digidash wel ff meten want zwart/wit zit er nl 2 keer en er is er maar een echt de goeie
Voor schema's kun je ff kijken op www.blue-lcd.de
Op mijn site staan er 2 foto's van mijn digi
daar snap jij toch nix van jimmie dus ik zou maar ff vragen of mike je wil helpen!!
mijn vrouwtje zegt altijd ; ruffie wat ben jij toch lekker fluffie
mario help mij ook met in bouwen als ik dat alleen gaat doen dan komt het niet goed
bedankt mike voor de informatie :} :} :}
misschien raar om te reageren op een topic uit 2004.
Maar waar kun je zn tellertje kopen?![]()
op de sloop
tis wel opel only he
ohh.. kan in geen 1 andere auto?Oorspronkelijk geplaatst door Desloper
want de rest van mijn auto is wel digitaal... alleen toerenteller en kilometer teller niet
Bookmarks