Heeft er iemand van jullie ervaring met een digitaal klokken-spel inbouwen in een corsa-b ??? :?
Heeft er iemand van jullie ervaring met een digitaal klokken-spel inbouwen in een corsa-b ??? :?
Wel in een corsa a met een a2 dash en dat was een beetje passen en hakken.
Bij een b corsa is het nog krapper onder dat bolletje dus ik denk een hoop zaagwerk.
metaalextraordinair
je bedoelt een digi speciaal gemaakt voor de b corsa?
of de digi van een kadett?
van een corsa b digi kan ik je wel aan een aansluitschema helpen
huh heeft een corsa b standaard een digitaal dash dan?Oorspronkelijk geplaatst door mayhem
metaalextraordinair
nou, in zoverre, voor de corsa b /tigra a is een digidash gemaakt, het is gewoon een after-market tuning/styling product.
zal ff fototje zoeken, is best gaaf in een B
Oorspronkelijk geplaatst door mayhem
Het ging over een kadett klokken-spel, maar als jij weet waar ik een corsa-b, tigra digitaal ken regelen(aftermarket), is mijn dank erg zoniet heel erg groot!!! (eventueel met schema??).En is die zwarte corsa op de foto van jou?? (die is ook echt snel, jij hebt toch die 2.3 van xedra te kakken gezet?? TOPPIE hoor!!!met een 2.0) :} :} :}
corsa op de foto is de mijne, maar ik denk dat je my verward met marcoLPG hier op t forum, die heeft begin dit jaar assen gewonnen, hij heeft toen oa tegen Xedra gesprint. hij heeft een zwarte corsa 16v~
dit is momenteel nog maar een 1.4 namelijk...
maar zal ff kijken, maatje van me heeft er 1, volgens my komen die dingen uit duitsland.(zat tenminste een duitstalig aansluitschema by)
Jep dat was Marco LPG. Die werd toen eesrte in de 2.0 klasse~
En dat zonder raceinjectie/webers of NOs~
~
Xedrah rijdt ook zonder NOS hoor....
Speed provides the one genuinely modern pleasure!
Het was ook in de "t/m 2 literklasse", ongeblazen en zonder nos :9 :POorspronkelijk geplaatst door Corsa_GSi
Bookmarks