Mijn 16V zuipt nogal, een halve tank rijd ik maar net 120 km mee.. Zou dit aan de lambda sonde kunnen liggen? er brandt geen MM lampje
Tevens slaat me koelfan niet aan, temp. sensor heb ik vervangen maar nog steeds niks.. :?
Mijn 16V zuipt nogal, een halve tank rijd ik maar net 120 km mee.. Zou dit aan de lambda sonde kunnen liggen? er brandt geen MM lampje
Tevens slaat me koelfan niet aan, temp. sensor heb ik vervangen maar nog steeds niks.. :?
ja dat zou je lamba sensor kunnen zijn heb je geen air fuel ratio meter
sperma is net geld het schiet zo je zak uit
is je MM lampje wel aangesloten? :?
uhhh.. neeOorspronkelijk geplaatst door Jim
![]()
dat is een goede.. zit natuurlijk een ander dash is en de km-teller kabel is ook al niet lekker meerOorspronkelijk geplaatst door 5chaap2k
brand het lampje als je je contact aanzet? :+
zit de zekering van je van erin? :P
Er zit ook een zekeringen kast van een astra in, alleen die ligt op ze kant kan er niet goed bij..
Maar het is nu ook veel te warm om wat te doen :biertje:
Jij bent scherp met deze warmte zeg, ik zal eens kijken :+ dat ik daar niet aan gedacht heb :| :xOorspronkelijk geplaatst door 5chaap2k
![]()
Nou het MM lampje doet het dus niet.. even kijken ofdat ik dat kan fixen.. waarschijnlijk pas na me vakantie heb er nu allemaal even geen zin in..
Ik heb vanmiddag vervangen de thermo-schakelaar, fan doet het nog niet. Vervolgens op de sloop voor de zekerheid een andere fan gehaald (van een 8 klepper) fan doet het nog steeds niet?
16 klepper is er wel een beetje ingeprutst als je het mij vraagt heb er niet zo veel verstand van, maar ik moest ook de ruitensproeier nog aansluiten, die stond ff heel de kap vol te spuiten kwam ik achter (te laat.. :+ )
Ff stukje wezen toeren verbruik op de BC springt omhoog en omlaag.. 27 l/100 km dan weer 7 l/100 km dan weer 33 ofzo :?
Bookmarks