+ Reageer op discussie
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 50

Discussie: Kills van Capri V6

Senior Member SCR n00b

Kills van Capri V6

Heu....

Me Capri is in de revisie....

Hier wat Kills van me andere wagens:

Met de opgevoerde Fiat 500 (2 cilinder, 35 pk, 500 kg):
    - 1 connexxion-bus ;
    - 1 veegwagen van de Roteb ;
    - 1 politiebusje (maar ze gingen er niet voor, pisten in de broek van de lach) :c

Met me Mini 1000 (45 pk, 600 kg, sportvelgen, sportstuur):
    - 3 connexion-bussen ;
    - 1 vrachtwagen (V8 diesel denk ik) :? ;
    - 1 melkkarretje van de SRV ~ ;
    - 1 Suzuki Alto tegen de Brienenoord op ;
    - 1 BMW 3-serie, ik kon namelijk tusen de verkeersbulten door hahaha!
    (dat was ook niet eerlijk van me, natuurlijk).

Jongens wat mis ik m'n Capri!!![/b]

Senior Member SCR Pro
    indrukwekkende kills hoor, die connection bussen hebben echt wel heel veel koppel (}

Senior Member SCR n00b
    Yessss veel koppel alleen ook overtollig vet.
    Alleen de spoiler van de chauffeur weegt meer dan de Mini, denk ik.
    De HEINEKEN spoiler :P

Ik zou graag naar een meeting komen (ofwel rondhangen bij de O plekken en dan meescheuren), maar ik vrees dat ik het niet bijhou.

Paar jaar geleden met 195 door de botlektunnel in m'n opgefokte Mini, zie ik iets flitsen in me spiegels, komt R :? in z'n Nissen 180SX voorbij of ik stilssta. Gaat ie een paar km verderop op de vluchtstrook stilstaan, ik hem weer voorbij, voordat we er waren, had zich dat nog vier keer herhaald. Nou je weet waar we heen gingen, dus ik vrees dat ik te hard zal moeten meesteppen....

Ook gelachen toen bij D ~ swtilstond met z'n GTI: gaspedaal er af gevallen....

Jongens ik mis die tijden hoor.
    RRRRRRRRRRooaaaarr!
    Smoke you laterrrr...

Senior Member SCR Pro
    een 45 pk mini die 195 haalt... zal wel meevallen denk ik

ik ken een mini met een 1000cc A+ blok die ook beetje gekieteld is en die heeft al heel veel moeite om de 140 km/h te halen....

Senior Member SCR n00b
    Yesssss dat klopt helemaal: een 1000cc Mini loopt ongeveer 140.
    Die van mij is heeeelemaal standaard 8) , alleen een sportstuur en LM velgen.

Wat jij bedoelt is een stage-1 kit? Da's niet een beetje gekieteld hoor.
    Dan heb je echt ca. 20% meer vermogen en loopt het ding toch wel 160.
    Moet je wel een 'echte' hebben, van janspeed, maniflow of Minispares, met de bijpassende RC-40 pijp erbij.

Of je bedoelt: een heel klein beetje=alleen een brulpijp :-( . Ja dat helpt idd geen ene moer :-( . Hoogstend geeft het de rijstijl vande bestuurder door aan oom :c ! Bij een 'fake' stage 1 kit kan je zelfs vermogen verliezen... ~ ~ Zo loopt mijn standaard 1000 HLE in de drie al bijna 100, iemand die ik ken kocht een 'fake' set en toen haalde ie nog net 80 (kreeg 'm bovenin de toeren niet gevuld dus). Het scheel t ook met wat voor eindoverbrenging je rijdt. van een HLE is 3,2:1.

Ik heb echter twee Mini's 8) , waarvan er eentje met 100+ pk bij dik 6000 toeren, da's opgeboord 1310cc, andere zuigers, speciale krukas (geslepen en cross-drilled), drijfstangen, helezaakje uitgewogen, alu vliegwiel, zaakje gebalanceerd, oliepomp en pick-up veranderd, 276 graden nokkenas, 1.5:1 kleplichters, dubbele klepveren, stage-III cilinderkop, compressie 11:1, 1 3/4 inch carburateur (ook verbouwd), MG metro-bak, speciale diff-pins.... die haalt dat gangetje wel hoor

Hoe snel het van 0-100 is hangt voornamelijk van het wegdek af (fwd).
    Bij regen niet erg snel... wel spectaculair. Top is over 200, maar vergt enigszins (haha!) geduld. Het weegt echter maar 620 kg of zoiets, dus dat is wel erg snel weg. Heb met een korte overbrenging gereden, maar dat rookte alleen de banden in z'n 1e dus dat was geen ruk.

Heb oom agent al eens achter me aan gehad, konden me in de stad niet bijhouden met een Volvo S40 ( :c sukkels), werd wel aangehouden bij het stoplicht. had ze niet gezien. Maar kreeg geen boete want hadden geen meting kunnen doen wahahaha! O O alleen waarschuwing gehad.

Helaas staat ie nu stil, het is tijd voor een revisie. Maar hij komt weer terug, heb besloten dat er een 286 nokkenasje in gaat want het kan nog een tandje erger. Zet ik 'em gelijk op 10 inch, dan kan je nog harder door de bocht knallen. da's toch wel het leukste met de Mini. Boven de 140 verlies je het toch wel namelijk (stroomlijn als een hondehok ~ ).

Als ie weer op de weg is (zal wel effe duren, eerst de Capri :9 ) zal ik em wel eens effe laten 'roken'. Op goed wegdek trek je een standaard GTI aan stront hoor, vergis je niet. Het weegt namelijk helemaal niks! Mocht je het ding tegengekomen zijn: donkerpaars pearl-effect lak, worstwieltjes 12 inch, veel chroom, vier lampen er voorop en een hele vette pijp midden er achteruit. Ook doet hij flink 'boenk' want de stereo is flink asociaal, voor een Mini dan he!

Wat voor Volvo heb je, je zal nog schrikken... ik zet 'm er rustig naast hoor!
    RRRRRRRRRRooaaaarr!
    Smoke you laterrrr...

Senior Member SCR Pro
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Capri V6
    Mocht je het ding tegengekomen zijn: donkerpaars pearl-effect lak, worstwieltjes 12 inch, veel chroom, vier lampen er voorop en een hele vette pijp midden er achteruit!
    plaatje bij het praatje??

IK snap niet wat er leuk is aan een opgevoerd 1000 blokje
    hard zal het nooit lopen.
    Er zijn tegenwoordig zoveel bedrijven die complete ombouwkits verkopen
    voor c20xe,C20LET,B16a1(vtec) en diverse rover/mg blokken

dan ga je gelijk naar de 150 pk
    metaalextraordinair

Senior Member SCR Pro
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desloper
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Capri V6
    Mocht je het ding tegengekomen zijn: donkerpaars pearl-effect lak, worstwieltjes 12 inch, veel chroom, vier lampen er voorop en een hele vette pijp midden er achteruit!
    plaatje bij het praatje??

IK snap niet wat er leuk is aan een opgevoerd 1000 blokje
    hard zal het nooit lopen.
    Er zijn tegenwoordig zoveel bedrijven die complete ombouwkits verkopen
    voor c20xe,C20LET,B16a1(vtec) en diverse rover/mg blokken

dan ga je gelijk naar de 150 pk
    precies dan heb je een gekkehuis

RST
    RST is offline
    Senior Member Streetracer
    Ligt eraan wat je met een mini wilt doen, met een opgevoerde 1.0 heb je wel een betere wegligging.

Senior Member SCR Pro
    met die busamini heb je ook een goede wegligging ~ ~
    maar je hebt gelijk dat is ook maar een 1300cc oja en RWD!!!!:} :} :}

linkje naar de site met div. video's:

http://home.no.net/ahagst/Minisidene.htm

OMG. wat een monster
    metaalextraordinair

Senior Member SCR n00b
    Hahaha die MiniBusa dat heb ik wel eens op video gezien. Pletter er dan een blok van een Honda Goldwing in, dan heb je tenminste een achteruit versnelling. Staat zo lullig bij het inparkeren.... :+ :+

Nee effe serieus, een VTEC-blok of zo is natuurlijk wel leuk, maar geeft een hoop problemen bij de RDW. Bij de Capri heb ik een V6-blok in een 1600-automaat carosserie gehangen, een gezeik dat dat gaf! Ik heb maar een 2,3 V6 gekocht, dan hoef je alleen maar langs de APK (geen verandering op kenteken vanwege het aantal cilinders). Wel effe de verzekering vertellen natuurlijk.

Tja, er is geen kunst aan een vet blok in een Min te leggen. Kan je ook een v8 in een Fiat 500 doen. Is ook leuk/link.

Maarre.... die ene Mini van me is geen 1000 hoor... is toch echt een 1300 MG-metro blokje. Die andere blijft 1000cc, want die is (ook) voor de vrouw. Anders schijt ze de bekleding onder, in de 1300 wil ze niet rijden (te link). De handen jeuken echter wel...

Overigens is een Mini met een VTEC blok inderdaad link. Zie het maar als een blok met een kruiwagen er achteraan. In balans is het niet meer, en het wil alleen nog maar rechtuit, en soms zelfs dat niet eens. dat is toch de grootste lol van een Mini: gooi- en smijtwerk. Wil best eens tegen en Impreza slalommen, dat verliest ie.

Eena nder probleem bij speciale constructies: ik ben met de Mini 1300 wel eens op vakantie geweest in Zuid-Itali"e. Hoe betrouwbaar is een Mini-Busa, en wil je daar zo ver mee gaan rijden?
    RRRRRRRRRRooaaaarr!
    Smoke you laterrrr...

+ Reageer op discussie
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. kills bij CC
    By suzuki power in forum Kills
    Reacties: 221
    Laatste bericht: 18 February 2007, 22:59
  2. CAPRI
    By Capri V6 in forum Video's
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 August 2006, 13:28
  3. Capri
    By Capri V6 in forum Wie is wie
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 14 March 2005, 10:55
  4. ff over kills
    By patrick in forum Off-Topic
    Reacties: 72
    Laatste bericht: 20 January 2005, 17:06
  5. kills by kuuntje (his first kills with new car)
    By motonracing in forum Kills
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 1 January 1970, 07:58

Visitors found this page by searching for:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!
SEO Blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Regels voor berichten