hahaha in de tunnel reed hij juist rustig, jij kwam ons voorbij stuiven we reden maar 130, hij gaat echt wel ietsje pietsje harder hoor vlammie hihihihihi
hahaha in de tunnel reed hij juist rustig, jij kwam ons voorbij stuiven we reden maar 130, hij gaat echt wel ietsje pietsje harder hoor vlammie hihihihihi
neej, op de heenweg![]()
neej ook niet haha![]()
zonde vlammie. :P :9
blijven oefenen hihih
afgelopen zaterdag van een niet standaard volvotje v70 2.5t gewonnen, 3x tegen een subaru zelfde type maar met dump valve en een duur pijpje 1 x gewonnen 2x verloren, van marco gewonnen was maar net aan en van een kadett turbo verloren was ook maar net omdat ik mis schakelde en toen ik nog een keer tegen hem wou zei hij dat tie nog niet lekker liep en over 2 weken terug moest komen vond het wel jammer. (} (}
mijn vrouwtje zegt altijd ; ruffie wat ben jij toch lekker fluffie
Maar deze zaterdag kom je toch ook nog wel ff blazenAnders kom je maar eerst langs Alkmaar
![]()
wat denk jij dan er word daar lekker geraced heheheheheh (} (} ik had wel naar mijn zin hoor daar
mijn vrouwtje zegt altijd ; ruffie wat ben jij toch lekker fluffie
Hhahahahaha, maar wij blijven eerst in Alkmaar en daarna gaan we door naar A'dam..
Ik had het ook zeker wel naar mijn zin!! Zeker het einde over die mini-bike en dat iedereen vet stoer weg ging rijden enzo. Echt grappig.
Bookmarks