Oorspronkelijk geplaatst door g60freak
Hahaha nou vind ik van wel hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door g60freak
Hahaha nou vind ik van wel hoor.
Golf I GTI
Golf V GTI
Van de week ff wezen rijden en ff gespeeld met wat wagens die de snelheid van oude wagentjes verkeerd inschatten haha
Passat 1.8T
Calibra 2.0
Golf 3 gti 8v
Golf 4 tdi
Over 2 weken krijg ik m,n nieuwe Golf V GTI, kijken of ik dan de snelweg een beetje onveilig kan maken, dat gaat met die Golf 1 niet want die is veel te stug.
Golf I GTI
Golf V GTI
mooie kills, ook mooi dat het meeste vw is (}
oldies never die, the just go faster :} :} :}
heb jij weleens een R gereden dan? of tegen een R gereden.. ze zijn waarschijnlijk sneller dan een Biturbo.. dan heb ik een c70 biturbo gereden, en dat gaat hard hard en hard!Oorspronkelijk geplaatst door g60freak
Elegance is an attitude..
Oorspronkelijk geplaatst door Speedfreak-Jay
Welk model is dat dan een c70 bi-turbo?
Ik ken alleen de 250pk T5 en de 300pk R modellen.
Ik weet zeker dat ik het van een R niet win, ik moet heel goed opletten dat ik niet ga spinnen, en al heb ik de perfecte start, dan nog is een R model sneller, en dan nog niet te spreken als hij eenmaal boven de 100km/h komt, want dan komt die zware volvo pas echt op gang![]()
Golf I GTI
Golf V GTI
een c70 is dat coupé model.. met een twin turbo gewoon.. 2.4 liter dacht ik ook, gaat waanzinnig!
ik heb meegereden in een v70R van de directeur van volvo voor een proefrit.. degene die reed kreeg niet de kans om em open te trekken maar ik weet heel cker dat dat ook als meer dan een trein doorgaat
Elegance is an attitude..
Oorspronkelijk geplaatst door Speedfreak-Jay
Hahaha ja weet wel wat een C70 is, alleen wist niet dat het een bi-turbo was.
Die R modellen zijn gewoon vrij snel, als als je d,r een chip inzet dan komt het blok pas echt lekker op gang![]()
Golf I GTI
Golf V GTI
he patrick al kills gemaakt met je nieuwe gti met 260pk alleen jammer dat hij niet jd gechipt is O![]()
![]()
It does not make sense om op een 5 cilinder een dubbele turbo te hangen, plus het is maar een 2.4 liter. Ik weet bijna zeker dat het geen bi turbo is, maar ik ga het wel effe uitzoeken.Oorspronkelijk geplaatst door PatrickVWMk1
Bookmarks