Ik heb jou wagen misschien afgelopen maandag bij Populiers zien staan? Kan dat?Oorspronkelijk geplaatst door Jelmar
Ik heb jou wagen misschien afgelopen maandag bij Populiers zien staan? Kan dat?Oorspronkelijk geplaatst door Jelmar
hebben we hier geen project gedeelte voor?
veel te zwaarOorspronkelijk geplaatst door Jelmar
mijn vrouwtje zegt altijd ; ruffie wat ben jij toch lekker fluffie
1293kg voor de volvo 740 turbo
http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...he=no&ref=atag
1235kg voor de impresa GTT
http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...he=no&ref=atag
Eerst ff checken voor je zo'n antwoord geeft Rich :P
@marco lpg; ik denk niet dat ik dat was. maar zal eens een foto posten.![]()
@ruffie & love2xlr8; mijne weegt al geen 1293 kilo meer hoor.
dr is uit een volledig 'luxe' 740 Turbo zo'n 150 kilo uit te halen.
Had ik ook wel verwaxcht hoor. Maar was ff om aan te geven dat een standaard Sub bijna even zwaar is. En dan heb je de extra weerstand van de 4x4 die je nog eens tegenwekt op snelheid.
Nou......maar ff nieuw leven in dit gedeelte van het forum blazen![]()
Gisteren de Tigra weer van stal gehaald. Na een half jaartje stil te hebben gestaan startte hij zonder problemen. Loopt verder netjes.
Lekker rustig aan naar huis gereden, zo'n 30km. Alles weer soepeltjes laten draaien.
Vandaag lekker gepoetst en een stukje wezen rijden.
Rij ik op de A15 richting rozenburg, komt er een Golf 3 aan gesneld met daar achter een Seat ibiza cupra. De golf reed schuin voor me op de linker baan en stak zijn hand uit het dakraam met het gebaar van "kom maar op". Dat laat ik me geen 2e keer zeggen (}
Ik terug naar de 5e versnelling en knallen maar. Golf was best rap! Maar toch ging ik hem fluitend voorbijOok de seat liet het afweten.
Afslag Zuidplein gingen we er af en bij het eerste stoplicht gaf ik hem de duim en sprak die gast me aan. Hij zei meteen: "ligt zeker een turbo met 300pk onder de kap. Ik dacht lekker een opeltje zoek te rijden, valt ff vies tegen" Dus ik zei ja en vroeg hem waarom hij ook best snel was. Bleek een VR6 te zijn met 240pk.
OH....wat is het weer een genot na zo'n lange tijd weer wat vermogen onder je hol te hebben. Rij elke dag een Fiat Panda 1.1 van de zaak. Niet vooruit te branden dat ding. :|
hahahaha
wel een leuke kill hoor!
Bookmarks