Oorspronkelijk geplaatst door
Love2xlr8
Gister weer 2 hele mooie kills gemaakt. Eerst een zilvere, flink fluitende Corrado G60. Hij bleef me maar drukken dus ging maar aan de kant maar toen strapte ik het gas helemaal in...hehehe. Moet toegeven dat het echt een snelle G60 was want ik moest echt alles geven om hem vorr te blijven.
Iets later stond ik ineens tussen 2 erg dikke BMW-tjes. Rechts stond een nieuwe 6-serie. Denk een 630i want vond hem vies tegenvallen en links een nieuwe E90 335i station

~

~

~ Dus de 3.0 twin turbo. Ik dacht dat ken ik echt vergeten maar ik kon er toch net voor blijven. Steeds als ik boven in me toeren zat trok ik een paar centimeter van hem weg. Echt een fucking bruute bak hoor

~

~ Alleen wil ik zo'n Beemer wel eens met een leuke Dumpvalve horen rijden :P 2 keer afblazen

~

~

~
Ohwja, ben ook nog een beetje gekilled door een stationnetje, en nee, geen AUDI. Dacht eerst dat ik met een 300c Hemi (5.7) te maken had en dacht: die heeft "maar" rond de 340pk dus dat is wewl te proberen, maar toen hij eenmaal echt gas gaf vanaf de 150km/u kon ik heel erg snel zijn achterkant zien met de tekst SRT-8 achterop. Wat dus gelijk staat aan 6059cc, 431pkaatjes en 569nm. En ik kan je verzekeren, dat gaat echt fucking hard :} :} :}
Bookmarks