alles is eindelijk binnen, dus ik heb maar gelijk foto's gemaakt. Alleen blok nog niet
alles is eindelijk binnen, dus ik heb maar gelijk foto's gemaakt. Alleen blok nog niet
Dank jeOorspronkelijk geplaatst door Road-Runner
en nee ik kijk wel uit, ik rij hem eerst altijd warm, totdat de fan aanslaat en ik heb wel flink geoefend op parkeerplaats bij de mac
:} :} :} :} voor je Corsa, gaaf ritje dat we maakten door Spijk en hij loopt hard man, ik kijk wel uit voor je :x :x :x :x
Tip: let op je voorbandjes,voor je eigen veiligheid
Bedankt Diem![]()
en ik ga binnenkort me banden vervangen..
nieuwe kill, vanmiddag uit me werk en al wat oudere Saab 9000 Turbo gekilld.
ik stond achter hem bij het stoplicht, hij reed rustig weg ik ook.. en toen trapte die in een keer die saab op ze staart :P ff eentje terug schakelen en er voorbij :byebye:
iets verder bij een stoplicht stond ik te wachten voor rood, en hij ging links af hij keek me aan dus ik moest lachen maar hij niet.. niet een een duimpje :?
Goed gedaan :}
netjes :}
sperma is net geld het schiet zo je zak uit
blijft triest dat iemand dan niet z'n duim opsteekt, maar wel leuke kill
Dan flippen ze ervan dat ze schijt gereden worden door zo'n 'oud ding', dat ervaar ik ook steeds...Oorspronkelijk geplaatst door Mini
~
Lachen toch of niet?
zeker lachen, mensen verwachten niet dat zo een corsaatje flink af kan gaan...Oorspronkelijk geplaatst door Road-Runner
Vandaag trouwens een vw polo G40 het leven flink zuur gemaakt ik was veel sneller maar ik kon er niet langs omdat we op de rechterbaan zaten en links reden allemaal auto's.. toen heb ik hem op de rotonde in spijk maar laten gaan O![]()
Bookmarks