BRI jou moeten ze nooit een rijbewijs geven je bent een gevaar voor jezelf en voor de medemensen en door jullie krijgen de echte straatracers de slechte naam O:?
BRI jou moeten ze nooit een rijbewijs geven je bent een gevaar voor jezelf en voor de medemensen en door jullie krijgen de echte straatracers de slechte naam O:?
Oorspronkelijk geplaatst door BRI
Nou wat heb je er allemaal aan gedaan dan?
Golf I GTI
Golf V GTI
Oorspronkelijk geplaatst door BRI
Hoe is hij dan verzekerd als je nieteens een rijbewijs hebt?
Op de naam van je moeder zeker...zal ze leuk vinden als je die wagen sloopt..
Waarom denk je dat je iedereen voorbij komt, daar is wel meer voor nodig dan die praatjes en een goede fantasie..
Golf I GTI
Golf V GTI
Ben ik ook heel benieuwd naar. Ken alle PSA (citroën en peugeot) motoren dromen en zoveel valt daar niet aan te doen zonder de nodige ervaring. Die dingen worden vrij snel onbetrouwbaar.Oorspronkelijk geplaatst door PatrickVWMk1
Waarschijnlijk denkt deze Sjonnie, dattie 20 pk meer krijgt door een open uitlaat en luchtfilter...
Btw, ik wil de uitdaging wel aangaan hoor tegen die ZX... 8) Zal ik je eens ff stof laten happen!
Het zijn geen praatjes en ik heb geen fantasie geloof me ik ben een rotterdamer wij hebben geen woorden maar daden
ik heb wel schijt dat zie je, en neej jullie krijgen door mij geen slechte naam die geven jullie jezelf.
Ik heb een hobby genaamd sleutelen ( en dat doe ik al 5 jaar kheb ook een monteur's opleiding gevolgdt) en rijden in mijn auto ben ik dan een crimineel omdat ik soms me gas lekker hard in trap en ik doe dit ook alleen als het mogelijk is en niet gevaarlijk wordt, ik d8 dat jullie geen watjes waren maar ik heb me daarin dus vergist ik kom jullie zeker nog wel een keertje tegen , godver beetje lopen afzeiken omdat ik over een deik gecheesdt hebt en een paar mensen eruit gereden hebt, En dat noemt zich streetracer. En voor de mensen die het gevaarlijk vinden ik race meestal s'nachts.
Ik zie jullie standaardt nog wel een keer
sprinten we effe een stukkie, en dan zeggen wat je ervan vindt.
Natuurlijk alles kan beter maar volgens mij ben ik wel de goede weg ingeslagen kwa motor tuning.
Later dames
Kerel, je hebt zelf praatjes, dan kun je zulk soort reacties verw8en. En echte Rotterdammers kunnen normaal nederlands praten, neem een voorbeeld aan Pim! Door figuren die net zo praten als jouw werd hij de grond in gestampt.Oorspronkelijk geplaatst door BRI
Kom eens met specs over die ZX? Van sleutelen krijgen je geen pk's of koppel erbij. Als dat zo zou zijn had mijn AX ook 400 pk!
Zullen we gewoon een keer afspreken, in Rotterdam stukkie sprinten in de nacht.?
kan ik het bewijzen voor de rotterdamse eer.
Kunnen we effe chillen organiseren we gewoon een meeting,
mijn mattie's staan en zijn er zowieso, je weet toch ik heb een grote garage met alles wat je nodig kan hebben voor je auto en ik heb een paar hele goede vrieden die hebben een internetshop voor auto tuning parts, dus we hebben van alles.
Ik kom je vast wel eens tegen. Een ZX 1.8 sport hoort knalgeel te zijn en ze zijn nog zeldzaam ook. Mislopen kan ik je dus nietOorspronkelijk geplaatst door BRI
![]()
ik was van plan hier niks meer over te gaan zeggen, ik had gehoopt dat iedereen de vorige keer al duidelijk had gemaakt dat je je wel wat mag aanpassen, en anders oprotten..
hmm maar het gaat blijkbaar ietwat langzamer bij jou. jammer.
je hebt zker wel praatjes, maar ik dacht, ach, dat valt wel mee, er zijn wel meer gekken op de wereld..
dat je had gezegd dat je lekker zat te smoken in de auto vond ik al niet kunnen (waarschijnlijk zat je ook lekker te smoken dat je dat stukje schreef, maar daar zal ik mn mond over houden)
ik begon me af te vragen wrom jij uberhaupt je rijbewijs zou hebben.
majah, als je dan zegt dat je (nog) niet je rijbewijs heb, dan wordt er wel een hoop duidelijk ja.
ik zal mn verhaal korthouden, en niet gaan zeggen wat iedereen al wil zeggen, maar ik vind dat gasten als jij het wel degelijk verpesten, en die 'joden' (zoals jij ze nogal graag noemt) mogen je welles een heel lang tijdje op hun clubhuis laten overnachten. of iig een heeeeeeeeel groot end wegschoppen want je bent gewoon gek in je kop en een gevaar voor de rest van je omgeving.
If i'm not cool enough, the Cool People suck!
dus jij bent de nieuwe generatie straatracer~
~
~
jij bent helemaal nix :| :| :| :|
een grote bek,en een hoop praatjes maar verder... :x
Bookmarks