+ Reageer op discussie
Pagina 1 van 11 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 110

Discussie: Killl bij brienenoord brug richting cappele afslag

BRI
    BRI is offline
    Junior Member

Killl bij brienenoord brug richting cappele afslag

Heej ik heb laats een audi a4 eruit geracedt vanaf het begin van de oprit brienenoord brug vanaf ijssekmonde tot de afrit over de brienenooordbrug richting cappele met mijn nieuwe Citroén zx 1.8 I sport
    , was echt kk lauw kil ik ben zo naar de 170 gegaan voordat ik die audi echt kwijt raakte, dus ik zwaar smoke met me mattie's in die auto was de wiet op dus we gingen effe snel naar de shopa toe in vreewijk stondt er zo een chappie met zijn sma naast me in een sport achtige mazda dus ik effe kijken en lachen naar die sma je kent het wel effe lekker opfocken dat wat naast je sta, en me gas een beetje overtoeren laten maken, zonvan kom maar, dus het stoplicht op groen beginnen we toch optetrekken echt niet normaal joh maar de mijne klaarde die van hem wel, zeker weten zijn sma nog effe l8 naar me je weet toch.
    En toen zijn we nog effe naar de bovendijk gegaan in ijsselmonde die loopt helemaal door naar beverwaardt en bolnes en ridderkerk en er zijn nooit joden daar ik heb daar effe op me toeren gereden zo dat kreng gaat hard, ik haalde een auto in op volle toeren en snelheid op een tweebaansweg me auto schudde helemaal heen en weer terwijl ik langs die andere aut0 scheurde van de wind enzo, als er iemand is in Rdam die een keer zin heeft om een stukkie te rijden je zegt het maar, misschien kom ik vanavondlaat nog iemand tegen van hier. Mazel

Senior Member SCR n00b
    en toen werd je wakker O 8)

Member SCR Wannabe

Re: Killl bij brienenoord brug richting cappele afslag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BRI
    was de wiet op
    slechte zaak...
    maar wat zijn de specs van je citoen dan? lijken mij nou niet echt snelle auto's waar je tegen gereden hebt.
    als er iemand is in Rdam die een keer zin heeft om een stukkie te rijden je zegt het maar, misschien kom ik vanavondlaat nog iemand tegen van hier. Mazel
    wat zijn je specs? denk dat het voor de meeste niet de moeite waard is om hun auto te starten, maargoed je weet maar nooit.

Jim
    Jim is offline
    Senior Member Streetracer
    hahahhahahahhahahhaha en ik heb een ferrarie enzo schijt gereden met me corsa :|
    sperma is net geld het schiet zo je zak uit

Senior Member SCR n00b

Heej ik heb laats een audi a4 eruit geracedt vanaf het begin van de oprit brienenoord brug vanaf ijssekmonde tot de afrit over de brienenooordbrug richting cappele met mijn nieuwe Citroén zx 1.8 I sport
    , was echt kk lauw kil ik ben zo naar de 170 gegaan voordat ik die audi echt kwijt raakte, dus ik zwaar smoke met me mattie's in die auto was de wiet op dus we gingen effe snel naar de shopa toe in vreewijk stondt er zo een chappie met zijn sma naast me in een sport achtige mazda dus ik effe kijken en lachen naar die sma je kent het wel effe lekker opfocken dat wat naast je sta, en me gas een beetje overtoeren laten maken, zonvan kom maar, dus het stoplicht op groen beginnen we toch optetrekken echt niet normaal joh maar de mijne klaarde die van hem wel, zeker weten zijn sma nog effe l8 naar me je weet toch.
    En toen zijn we nog effe naar de bovendijk gegaan in ijsselmonde die loopt helemaal door naar beverwaardt en bolnes en ridderkerk en er zijn nooit joden daar ik heb daar effe op me toeren gereden zo dat kreng gaat hard, ik haalde een auto in op volle toeren en snelheid op een tweebaansweg me auto schudde helemaal heen en weer terwijl ik langs die andere aut0 scheurde van de wind enzo, als er iemand is in Rdam die een keer zin heeft om een stukkie te rijden je zegt het maar, misschien kom ik vanavondlaat nog iemand tegen van hier. Mazel
    Rijbewijs in beslag nemen en nooit meer terug geven.
    Volkswagen ... wie anders ???

Senior Member SCR Wannabe
    hahahah :}

zo hard dat ie schudde.......zal wel een hele harde wind gestaan hebben dan

Senior Member SCR Pro

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick-VR6
    <knip>

idd.. !
    (najah eigenlijk hopen dat ie t uit zn duim zuigt, dan kunnen we m met zn allen uitlachen)
    If i'm not cool enough, the Cool People suck!

Senior Member SCR Pro

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick-VR6
    lul verhaal

Ik sluit me hier volledig bij aan
    metaalextraordinair

Senior Member Streetracer

was echt kk lauw kil / dus ik zwaar smoke met me mattie's in die auto / we gingen effe snel naar de shopa toe in vreewijk / stondt er zo een chappie met zijn sma naast me in een sport en lachen naar die sma / maar de mijne klaarde die van hem wel, zeker weten zijn sma nog effe l8 naar me je weet toch.
    en nu in t nederlands

ik haalde een auto in op volle toeren en snelheid op een tweebaansweg me auto schudde helemaal heen en weer terwijl ik langs die andere aut0 scheurde van de wind enzo,
    dit was nadat je naar de shop geweest was dus dat zal wel n hallucinatie zijn :afro:

Senior Member SCR Pro
    kk lauwe boemshitwaggie hebbi kil, maar klaarde je m echt kk kard dan? :| :x

trouwens, er is al een topic over jongens als jou..

http://www.streetraceclubrotterdam.n...pic.php?t=5775

+ Reageer op discussie
Pagina 1 van 11 1 2 3 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. KILLL BIJ AFRIT VLAARDINGEN
    By BRI in forum Kills
    Reacties: 26
    Laatste bericht: 17 April 2006, 19:36
  2. Brug Huren
    By LeroY in forum Off-Topic
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 16 April 2006, 22:45

Visitors found this page by searching for:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!
SEO Blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Regels voor berichten