Heej ik heb laats een audi a4 eruit geracedt vanaf het begin van de oprit brienenoord brug vanaf ijssekmonde tot de afrit over de brienenooordbrug richting cappele met mijn nieuwe Citroén zx 1.8 I sport
, was echt kk lauw kil ik ben zo naar de 170 gegaan voordat ik die audi echt kwijt raakte, dus ik zwaar smoke met me mattie's in die auto was de wiet op dus we gingen effe snel naar de shopa toe in vreewijk stondt er zo een chappie met zijn sma naast me in een sport achtige mazda dus ik effe kijken en lachen naar die sma je kent het wel effe lekker opfocken dat wat naast je sta, en me gas een beetje overtoeren laten maken, zonvan kom maar, dus het stoplicht op groen beginnen we toch optetrekken echt niet normaal joh maar de mijne klaarde die van hem wel, zeker weten zijn sma nog effe l8 naar me je weet toch.
En toen zijn we nog effe naar de bovendijk gegaan in ijsselmonde die loopt helemaal door naar beverwaardt en bolnes en ridderkerk en er zijn nooit joden daar ik heb daar effe op me toeren gereden zo dat kreng gaat hard, ik haalde een auto in op volle toeren en snelheid op een tweebaansweg me auto schudde helemaal heen en weer terwijl ik langs die andere aut0 scheurde van de wind enzo, als er iemand is in Rdam die een keer zin heeft om een stukkie te rijden je zegt het maar, misschien kom ik vanavondlaat nog iemand tegen van hier. Mazel

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat antwoorden
8)

Bookmarks