:x hik :x
Net wat Chris zei, we hebben het hier absoluut niet op welke vorm van media ook.
Ooit ging Catherine Dweil ook naar straatraces en bleef ze op het laatst doorzagen over 1 klein jongetje wat erbij stond. Meteen werden alle straatraces tot de grond toe afgebrand terwijl iedereen verschrikkelijk goed op elkaar let.
En uiteraard komen getunede auto's nooit van een straatrace-imago af.
Als een normale auto ergens tegenaan botst dan is het een ongeval, als een getunede auto precies hetzelfde doet dan is het opeens een straatrace.
Wij bedanken voor die "eer".
Of toen dat incidentje met de radiorijnmond teringleijer
Eerst poeslief en aardig doen ja tof man mooi mooi en op de radio ons uitmaken voor mensen met crimineel gedrag![]()
En dan nog t lef hebben om n 2e keer terug te komen
Vond die t raar dat die weg werd gestuurd
Tsja, Catherina Dweil, dat had je kunnen weten natuurlijk....Oorspronkelijk geplaatst door Surfingwizzkid
Hoewel deze repo dus sowieso niet uitgezonden gaat worden had het dus wel een kans kunnen zijn om van het imago af te komen. Niet elke journalist is erop uit om jullie als bende af te schilderen, Ik iig niet.
En over die dikke auto, daar vraag ik om om te voorkomen dat een of andere Harry met een spoilerkit komt vertellen dat hij vannales wint...
Ik had wat anders in gedachten maar ok.Oorspronkelijk geplaatst door crazy chris
Mooie shots van de auto, dikke muziek eronder.
Natuurlijk moet ik dan ook om een reactie vragen van tegenstanders ( hoor/wederhoor ). En eventueel van iemand die hier veel geld aan verdient ( leverancier tuningonderderdelen )
Die Rijnmondjournalist hoort daar geen mening over te geven maar alleen verslag te doen.
sorry maar we blijven je nog steeds verwijzen naar midlands of automax
je kan blijven door drammen
maar nee is en blijft nee
ok
Bookmarks