dat kan je op assen of zandvoort toch ook niet zeggen?Oorspronkelijk geplaatst door musclefella
verplaats hem maar want ik wil 500 mtr rijden!
400 of 800 meter iswat er overal geraced word, waarom zouden we dat veranderen?
dat kan je op assen of zandvoort toch ook niet zeggen?Oorspronkelijk geplaatst door musclefella
verplaats hem maar want ik wil 500 mtr rijden!
400 of 800 meter iswat er overal geraced word, waarom zouden we dat veranderen?
400 meter is het leukst lijkt me.
gewoon tot het einde doorknallen, niet het zand in natuurlijk (}
Ja en dan, wie het hardst gaat is ook niet leuk.Oorspronkelijk geplaatst door RST
Het gaat om de sprint toch niet om de top of hogere snelheid.
Gewoon 400 meter
off topic: maakt niet uit 400 of 500 (of 402 zoals officieel) als het maar van tevoren is afgesproken :9
400 mm is dragracen, straatracen is gewoon anders en het gaat helemaal niet om top.
Gewoon racen gaat het gelijk op dan ga je gewoon door en als je al gelijk 30 autolengtes voor ligt dan heeft het geen nut om tot het einde door te rijden.
En niet als je een halve autolengte voor ligt bij de start gelijk je alarmlichten aanzetten, en ook niet als je inloopt. En andersom als iemand anders op je inloopt gelijk alarmlichten aan en gaan remmen.
Ja maar die dingen gebeuren wel, helaas.
Heel irritant, er moeten gewoon duidelijke regels zijn.
grappemaker :POorspronkelijk geplaatst door RST
Helemaal mee eens!!!! Kijk een Subaru en andere 4 keer 4 wagens hebben altijd wereld starts als die gasten een beetje kunnen rijden. Dus eerlijk is dat niet. Eerlijk zou zijn b.v een Subaru tegen een FWD auto met dikke slicks. Als dat dus niet zo is, moet je de FWD auto een kans geven door i.p.v 400mtr 500mtr te kunnen rijden of een rollende start. Dat zou eerlijk zijn. Maarja de 4 keer 4 gasten kunnen er niks aan doen, daar zijn die wagens gewoon voor gebouwd om hard weg te accelereren, helaas kunnen FWD auto's niet met slicks op de openbare weg, dus moet er een compromis komen en dat is STRAATRACE 500MTR of 600MTROorspronkelijk geplaatst door RST
Greets Reggy
400 mm => 40 cm dan heb je wel een crisis reactietijd nodig (}Oorspronkelijk geplaatst door RST
Bookmarks