+ Reageer op discussie
Weergegeven resultaten: 1 tot 6 van 6

Discussie: zijn er nog wel een races

Junior Member SCR Wannabe

zijn er nog wel een races

zijn er nog wel eens races op de maasvlakte of waalhaven

Ja vroeger waren er wel races elke zondag met autos en motoren maar nu alleen nog quads en cross motoren,maar je hoort meerdere mensen zeggen dat je r niet meer mag komen ,je mocht r eigenlijk nooit komen als je geen bestemmings verkeer was maar eigenlijk zouden we gewoon moeten afspreken op afgelegen gebied waar niemand last van ons heeft om te gaan racen???

Uhm waalhaven komt ook niemand meer omdat daar ongelukken zijn gebeurt ik hoorde dat barendrecht de afslag van rdam af op de carpool plaats meestal vrijdag meetings en deze zijn r weer,alleen vroeger stonden wij r ook en toen reden we van uit daar naar perniss maar of dat nog zo is?? maar mensen die wille afspreken om te racen laat je reactie achter??

hoi

straatrace is nog elke zaterdagavond op Waalhaven, met auto's ,motoren en soms quads.
    verzamelen is meestal bij macdonalds, vlakbij afslag rhoon, de auto's rijden in groepen naar waalhaven om 23:30, dus je kan er het beste iets om 22:45 of 23:00 al zijn

Hallo mensen, zijn jullie vanavond ook op de plek, wie durft tegen mijn alto?

is er nog wat in de waalhaven of is het daar soms stil snacht ik hoor het snel van jullie

+ Reageer op discussie

Visitors found this page by searching for:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!
SEO Blog

Tags for this Thread

Bookmarks

Regels voor berichten