hallo allemaal!
ben sinds kort een gelukkig eigenaar van een nissan skyline r34
oorspronkelijk komt hij uit japan en is daar getuned door TopSecret, hij is daar van dan gehaald door een rijk engelsman. hij heeft daar een aantal jaren rond gereden. en nu is hij sinds 5 maanden in nederland. het is de 9e r34 die nu in nederland rond rijdt.. mij is verteld dat hij nu tussen de 400-450 pk heeft... en dat wil ik wel geloven ook! m3-tjes subaru's laat ik allemaal ver achter me. nu ben ik wel erg nieuwschierig naar het exacte vermogen en koppel. dus ik heb een beetje lopen speuren naar dyno banken, vermogen test banken of hoe je het noemen wilt.. maar ik kan erg geen in de buurt vinden. ik woon dus in de buurt van Rotterdam, dus als iemand er eentje in de buurt weet hoor ik dat graag!
(foto's zal ik later op de avond plaatsen zit nu nog op mijn werk)
alvast bedankt!

LinkBack URL
About LinkBacks
. nu ben ik wel erg nieuwschierig naar het exacte vermogen en koppel. dus ik heb een beetje lopen speuren naar dyno banken, vermogen test banken of hoe je het noemen wilt.. maar ik kan erg geen in de buurt vinden. ik woon dus in de buurt van Rotterdam, dus als iemand er eentje in de buurt weet hoor ik dat graag!

Met citaat antwoorden

Bookmarks